Metzeler RACETEC RR Slick

120/70 R 17 NHS TL K1  

Racing

Márka
Metzeler 
Profil
RACETEC RR Slick
Fajta
Első
Méret
120/70 R 17 NHS TL K1
Speciális gumi

K1 Versenyabroncs NHS

Súly
4.2 Kg
Kategória
Racing
Cikkszám:
2698500

Megrendelés

 

 

Rendelésre
55 584   Ft X
55 584 Ft

Metzeler RACETEC™ RR SLICK
 

Slick profi versenyzéshez, közúti versenyeken kifejlesztve és tesztelve

A legjobb tapadás, nagy mozgékonyság és mindig optimális kiszámíthatóság

Célpontosság és nagy stabilitás

Maximális alkalmazkodóképesség a különböző típusú aszfalthoz, a pálya hőmérsékletéhez és a motorkerékpár beállításához

Állandó teljesítmény a verseny teljes időtartama alatt, még hosszú országúti versenyeken is

 

Keverjük össze az első gumikat

  • Ha erősen fékezünk és befordulunk egy ív bejáratánál, ez a figyelmeztetés lágyabb kezelhetőséggel és az elülső részen történő megcsúszás okozta alulkormányzással kombinálható.
  • Az ilyen helyzetek kezelésének képessége az egyik tényező, amely a jó vezetőket még gyorsabbá teszi.
  • A RACETEC™ RR SLICK semleges teljesítménye figyelmezteti a vezetőt a határértékek elérésekor. Ezáltal a sofőr jobban érezheti az irányítást, és megkönnyíti a leggyorsabb köridőre való vadászatot.

Megjegyzés: K0 = szuperlágy, K1 = puha, K2 = közepes

  • A hőmérsékleti skála az üzemi hőmérsékletre vonatkozik. A keverék kiválasztása a motorkerékpár beállításától és a vezetési stílustól függően változhat. Kérjük, lépjen kapcsolatba kereskedőjével vagy versenyszervizével.

 

Keverjük össze a hátsó gumikat

  • Speciális gyanták hozzáadása a keverékhez és egy speciális keverési eljárás lehetővé teszi a RACETEC™ RR SLICK több termikus cikluson keresztüli futtatását.
  • A gumiabroncs-összetevők kifejlesztésében fontos szempont volt az állandóan magas teljesítmény a megtett távolság (km és / vagy körök) és az idő (termikus ciklusok) során.
  • A hátsó gumiabroncsok esetében a verzióra vonatkozó döntést az aszfalt súrlódási együtthatón (nagy keménység / súrlódás és alacsony keménység / súrlódás az út menetétől vagy az út menetétől függően) és az aszfalt hőmérsékletén (kb. 25-30 fok).

     

Megjegyzés: K0 = szuperlágy, K1 = puha, K2 = közepes

  • A hőmérsékleti skála az üzemi hőmérsékletre vonatkozik. A keverék kiválasztása a motorkerékpár beállításától és a vezetési stílustól függően változhat. Kérjük, lépjen kapcsolatba kereskedőjével vagy versenyszervizével.

 

Kezelhetőség és mozgékonyság

  • A RACETEC™ RR SLICK hátsó gumiabroncsoknál a méretben is jelentős változás következik be a 180-as és a 190-es sorozat túlméretezésével:
  • A hagyományos SuperSport hátsó gumiabroncs méret 180/55-ről a jelenlegi formátumra 180/60-ra nőtt. Ugyanakkor a hagyományos superbike 190/55 hátsó gumiabroncs mérete 200/60-ra nőtt.
  • A RACETEC™ RR SLICK-t élesebb és szélesebb kontúr jellemzi, és így nagyobb az érintkezési területe minden görbe helyzetben. A kontúr felgyorsítja az átmenetet a függőlegesből a ferde helyzetbe, így a ferde helyzet szöge gyorsabban elérhető, és a tapadás teljes ferde helyzetben nő.

 

Minden típusú aszfalt, hőmérséklet és beállítás

  • A RACETEC™ RR SLICK fejlesztésekor nagy hangsúlyt fektettek a motorkerékpárok széles választékához való optimális alkalmazkodóképességre és a bonyolult beállításra.
  • Az egyrétegű hátsó gumiabroncs-test felépítése nagyon hasonlít a hipersport szegmens sorozatgyártásához, így a gumiabroncsok nyomása közelebb állítható a motorkerékpár-gyártó ajánlott értékeihez. Ez az egyszerűbb beállítás határozott előny.
  • A RACETEC™ RR SLICK Compound keverékei rendkívül sokoldalúak, és az aszfaltszerkezet és a hozzá tartozó üzemi hőmérséklet-tartomány tekintetében széles körű alkalmazásokhoz lettek tervezve és tesztelve.